19 augustus 2010

Amigurumi in de maak

Mijn volgende amigurumi is in de maak... het zal nog eventjes duren want ik heb niet zo veel tijd de komende dagen. Aangezien het mijn tweede amigurumi is gaat het sowieso wat trager dan bij iemand die het gewoon is. Welke amigurumi ik aan het maken ben ga ik niet verklappen... maar het kleur mogen jullie wel al weten.... groen.

Omdat ik al een paar dagen niets gepost heb wou ik toch eventjes iets van mij laten horen.

En ik heb een vraagje voor jullie, een vraagje die mij op ideeën kan brengen, maar ook lezers van mijn blog. Welke amigurumi heb jij als laatste gemaakt?

Zo, ik ga koken en eten. Tot de volgende keer, hopelijk met een foto van mijn afgewerkte ..... amigirumi :)

Veel liefs,
Michelle

5 opmerkingen:

  1. laatste die ik maakte was een konijntje uit een boekje en dat was ook men eerste
    ondertussen ben ik aan hungry hippo bezig, die heb ik vh forum... hij ligt al een hele tijd te liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nij mij een appel met een wormpje, en dat kan je ook zien op mijn blog. Benieuwd wat het bij jou wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel erg nieuwsgierig wat je aan het maken bent. Ik heb net mijn winston af en ga nu beginnen met een schildpad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn eerste amigurumi is nog niet klaar. Ben met Nijntje bezig. Ondertussen heb ik al wel een sjaal gehaakt en vlindertjes op een kaartje(zie mijn blog). Nu ben ik bezig met een hoesje voor mijn telefoon. Maar mijn Nijntje wil ik dit weekend wel proberen af te ronden. Hoef alleen de pootjes nog, vullen en in elkaar zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb net een matroesjka gemaakt. Exht supergaaf om te doen. Check anders mijn blog even ;)

    BeantwoordenVerwijderen