22 september 2010

Zelfgemaakte pizza

Maandag was ons mama jarig. En daarom heb ik samen met papa pizza gemaakt. Het was een idee van mijn zus en mij, en het verwonderde ons dat mama daar ook wel zin in had.

Mijn zus heeft samen met haar vriendje voor de zelfgemaakte tiramisu gezorgd.

Dit is het resultaat van de ongebakken pizza's:



De pizza's waren lekker, maar er mocht achteraf bekeken nog meer ingrediënten op.

De pizza's hebben we gemaakt met Maizena Pizzadeeg. Daarna een beetje tomatenpuree erop, vervolgens de ingrediënten die jij wilt (bv: hesp, tomaat, paprika, champignons, ananas,...) en daar boven  kaas. De rand heb ik ingesmeerd met eigeel, dit was een tip die op de verpakking van de Maizena stond.

En daarna de oven in voor 15 a 20 minuten. Smakelijk!!

1 opmerking:

  1. heerlijk! zelfgemaakte pizza's!
    wij doen het hier ook soms, maar meestal met kant en klaar pizzadeg uit de koeling.
    Dat van dat eigeel...dat wist ik niet.Ga ik onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen